Основні завдання управління
Основним завданням управління є:
- організація фінансового забезпечення діяльності ГУНП у м. Києві;
- формування показників бюджету, фінансування, використання бюджетних коштів;
- організація оплати праці та соціальних виплат;
- організація планово-фінансової роботи в ГУНП у м. Києві, здійснення контролю за використанням фінансових і матеріальних ресурсів;
- забезпечення організації та ведення бухгалтерського обліку в установленому законодавством порядку, а також подання необхідної звітності;
- забезпечення відображення в документах достовірності та в повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, достовірного та в повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
Функції управління
1. Ведення бухгалтерського обліку в ГУНП у м. Києві відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, у тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
2. Здійснення поточного контролю за:
- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та проведенням платежів відповідно до взяти бюджетних зобов’язань;
- правильністю зарахування та використання власних надходжень ГУНП у м. Києві;
- достовірністю обліку і звітності, схоронністю коштів і матеріальних цінностей, додержанням режиму економії в апараті ГУНП у м. Києві та його структурних підрозділах.
3. Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- інвентаризація необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.