У рамках реалізації пілотного проекту на базі територіального управління поліції представники ICITAP Держдепартаменту США організували для працівників чергової частини курс тренінгів з підвищення комунікативних навичок.
Вміння шкидко надавати повну й достовірну інформацію, вчасно допомогти у вирішенні питань громадян, запобігти та мінімізувати конфлікт – основні завдання курсу з ефективної комунікації для поліцейських ресепшну та чергової частини:
«Цей тренінг надзвичайно важливий не тільки для Голосіївського управління поліції, а й для столичної поліції в цілому. Від того, як поліцейський спілкується, залежить ставлення людей до поліції», – розповіла учасникам заходу помічник заступника начальника Головного управління Національної поліції у місті Києві Ольга Юськевич.
Начальник Голосіївського управління поліції Олег Волошин подякував представникам ICITAP Держдепартаменту США та компанії «BRIK consulting» за можливість отримати нові знання.
Тривалість тренінгу – два дні. Упродовж цього часу поліцейські опанують техніки ефективного спілкування, вирішуватимуть конфліктні ситуації та покращать свої особисті якості:
«Ми проводимо навчання з урахуванням попереднього досвіду поліцейських у співвідношенні 30:70, де 30 – теорія, а 70 – практика. Це – вправи, ігри, моделювання ситуацій, самостійна робота. В кінці курсу із кожним працівником ми проведемо індивідуальне заняття, під час якого «зафіксуємо» отримані навички спілкування», – розповіла комерційний директор компанії «BRIK consulting» Олександра Рибнікова.
Як зазначив начальник чергової частини Голосіївського управління поліції Микола Гамалій, поліцейський групи первинної комунікації повинен бути хорошим психологом, щоби оперативно й ефективно вирішувати питання громадян.
Упродовж цього тижня правоохоронці будуть готуватися до наступного заняття та виконувати домашнє завдання: самостійно моделювати різні види спілкувань, визначати типи особистостей та покращувати вимову.
Відділ комунікації поліції Києва
Тетяна Максименко