На цьому під час чергової зустрічі у рамках впровадження пілотного проекту у Голосіївському управлінні поліції наголосив заступник начальника поліції Києва.
В обговоренні і налагодженні співпраці з Київським центром безоплатної правової допомоги взяли участь представники Головного та Голосіївського управлінь поліції, Держдепартаменту США та Київського місцевого центру безоплатної правової допомоги.
Одним із етапів створення «прозорого офісу» в територіальному управлінні поліції є реконструкція першого поверху приміщення. На встановленому там ресепшні громадян зустрічатиме група первинної комунікації, а поряд планується облаштування місця для надання безоплатної правової допомоги.
«У першу чергу поліція повинна виконувати сервісну функцію. Тому ми ефективно надаватимемо послуги та налагодимо тісну взаємодію з людьми», — розповів Віктор Нечитайло.
Як зазначила помічник начальника поліції Києва Ольга Юськевич, для якісного впровадження пілотного проекту з ініціативи начальника Голосіївського управління поліції Олега Волошина відбулася зустріч із директором Київського місцевого центру безоплатної правової допомоги Богданом Кушніром, працівники якого роз’яснюватимуть відвідувачам норми чинного законодавства та консультуватимуть із різноманітних правових питань.
Під час обговорення Богдан Кушнір підтримав ідею впровадження надання безоплатної правової допомоги громадянам в територіальному управлінні поліції:
«Ключовим моментом співпраці є розширення доступу до правосуддя усіх людей, а також надання якісного сервісу у галузі права».
Відділ комунікації поліції Києва
Тетяна Максименко