Аварія між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»: заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА повідомлено про підозру у службовій недбалості
У рамках досудового розслідування було встановлено, що руйнування елементів споруди не було одномоментним — воно тривало близько 14 років, а перше потрапляння води до тунелю зафіксовано ще у березні 2011 року.
Попри загрозу виникнення надзвичайної ситуації, аварійні роботи у період з 2011 по 2023 роки здійснювалися без залучення фахівців науково-дослідних інститутів та окремих фахівців, які б встановили причини пошкоджень й надали рекомендації з їхнього усунення.
Заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури, бувши обізнаним щодо критичного стану елементів тунельної споруди, не організував належним чином роботи з їхнього ремонту та реконструкції, які б запобігли настанню аварійної ситуації.
Закриття станцій столичного метро, а також організація дублюючих маршрутів наземним транспортом коштувало бюджету столиці додаткових витрат – понад 164 млн грн.
Слідчі за процесуального керівництва Київської міської прокуратури повідомили посадовцю про підозру за ч. 2 ст. 367 Кримінального кодексу України — службова недбалість, що спричинила тяжкі наслідки. Санкція статті передбачає до п’яти років позбавлення волі.
Злочин викрито оперативниками Управління стратегічних розслідувань у м. Києві ДСР Національної поліції України.
Відділ комунікації поліції Києва